قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت فروشگاه سیمای سامان را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند ۱

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت ورود کاربران مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و شماره تلفن همراه ،کد تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با وارد نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.

تبصره ۱
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می تواند از بخش فراموشی کلمه عبور،برای دریافت کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره ۲
کاربر باید شماره تلفن همراه خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره ۳
عضویت در سایت فروشگاه سیمای سامان رایگان است.

 

بند ۲

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

قسمت اول:  بازدید از محصولات و توضیحات محصولات در سایت

قسمت دوم: انتخاب محصول و مشخص کردن تعداد و افزودن به سبد خرید

قسمت سوم: پرداخت مبلغ معین (یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

قسمت چهارم:  ارسال رسید محصول و خدمات خریداری شده به‌ صورت پیام به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط فروشگاه سیمای سامان

قسمت پنجم: ارسال محصولات توسط فروشگاه سیمای سامان با پست

تبصره ۱

چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، فروشگاه سیمای سامان حق دارد سفارش را باطل کند.

بند ۳

حق امتیاز کلیه محصولات این سایت برای فروشگاه سیمای سامان محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب محصولات غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

بند ۴

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود پیام حاوی کد رهگیری خرید از فروشگاه سیمای سامان به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

تبصره ۱
سعی کنید با تلفن همراه شرکت اپل با توجه به مشکل در ارسال و متصل شدن به درگاه بانکی ثبت خرید نکنید.
 
تبصره ۲ 
در هنگام تسویه حساب در صورت کسر شدن وجه و ثبت نشدن خرید , فروشگاه سیمای سامان مسئولیتی نداشته و مشکل از درگاه بانکی میباشد و در صورت برنگشتن وجه بعد از ۷۲ ساعت با تماس با فروشگاه سیمای سامان قابل پیگیری خواهد بود.

بند ۵

کاربر نباید در سایت اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

ارتباط مستقیم با سیمای سامان

با تکمیل فرم زیر و ارسال پیغام خود با ما در ارتباط باشید.